Del 2: The working man, I guess that's what I am


Helt plötsligt var Oskar på alla kvinnors hjärnor, hur gick dethär till? David äter en varm macka som Bea gjort.


Matdags för alla utom Oskar som tar en grogg istället.


Det slog mig nu att det inte finns något matbord, men vad gör väl det!


Nu har Karolina tänker på Oskar hela tiden. Bråk på toan om vem som ska få kissa först.


Ingen gillar den rödhåriga tjejen, återigen: kanske för att hon har byxorna uppe när hon sitter på toaletten.


Blondinen gör ett försök till att få Davids uppmärksamhet med nån sorts sensuell dans. Går sådäär.


En skum tant ute på gatan...


Bäst att köpa lite kärleksbryggd av henne! tänker Oskar.


Det är typ Expedition Robinson på TV, jätteskoj! Och juste, Oskar är fortfarande glödhet.


Som sagt...


Jag fattar inte, återigen lagas det mat i badrummet! När någon annan duschar där till och med.


David, som ska till jobbet dagen efter, går och lägger sig tidigt.

Den rödhåriga noterar att Oskar duschar när hon går in till badrummet för att äta.


Ställer sig och ser på och äter.


Nu har alla gått och lagt sig. David drömmer om Oskar, men vem kan anklaga honom liksom?


Önskar att de här tre kunde gå nån annan stans och prata fåglar när det finns folk som vill sova...

Morgonen därpå...


David vaknar av väckarklockan och går upp och äter frukost framför TVn.


Bäst att öva lite inför vad nu en valarbetare gör.


När alla är vakna gör Bea pannkakor. Alla äter förutom Oskar som, ja, tar en grogg. Notera hur Carro och Bea äter.


...och så kommer Davids jobbarkompis och plockar upp honom. Hans bil var inte så imponerande.


"Varför jobba när man kan dansa salsa" tänker Oskar och skakar rumpan till latino.


Och så ringer den där blondinen! Oskar pratar jättelänge med henne, om bygghjälmar och sånt.


Carro tänkte bygga på lite muskler med hjälp av träningsvideos.


Hon var jättedålig.


Nä, göra drinkar var hon bättre på.


Oskar var snabbt fram och smakade.


David kommer hem från jobbet en aning utsliten. Men 350 har han tjänat!


Det firar vi med en drink till.


Det kom i en skum snubbe med crew cut och började snacka med Carro.


De dansade lite, speciellt Carro.


När Carro gått för att sova fortsatte Mr. Crew cut. Skum som sagt.


För pengarna david tjänat köpte jag förresten ett nett litet matbord.


Man ser det inte på bilden, men Oskar och Carro gör sin special-high five.


Så... vem ska få äga bilen? Vilka fler ska jobba? Skriv!

Kommentarer
Postat av: David

Jaså? Jag försörjer oss? >=( Jag tycker ni andra ska det, ni också.



Annars förtjänar jag bilen, för det är JAG som jobbar!

2009-04-18 @ 22:34:14
URL: http://crosson.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag ser till att ni inte svälter. Bilen är min!



Jag borde bli kock. 8D Och lära mig bordsskick..

2009-04-18 @ 22:50:47
URL: http://beatricehagglund.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag borde få bilen, eftersom jag dricker ganska mycket, så kanske den ser till att jag skärper mig! Tänk praktiskt.



Sen tycker jag att jag kan få vara hemma med min gubbsnygga man......

2009-04-18 @ 23:03:40
URL: http://karolinawestberg.blogg.se/
Postat av: Benitha

Hahahahaha, dehär var det roligaste jag har läst på länge. Fortsätt såhär, Oskar! :D

2009-04-19 @ 02:46:18
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0