Del 5: Fight for your right(to party)

Whaow! Jag vet inte.


Fick göra såhär: ta bort toan helt, skura bort vattnet under och ställa dit en ny. Och så var vattenproblemet löst!


När Carro efter en långarbetsdag och lite toalettstädande ville chilla med Bea och David i soffan så lägger sig Bea ner och ser dryg ut. Meh taskigt tänker Carro.


Det första Oskar gör när han vaknar är att ringa runt och ordna fest.


Och skoj-boxas med Carro. Yeah.


Och så kommer festfolket. Det blev The Brat Pack och Davids jobbarkompis. Carros gubbe ville inte komma, han skulle säkert mata duvor.


Drinkar mixades.


Och festen var i full gång. Carro har klänning. Har noterat att Bea snackar om läppar hela tiden typ.


A David appears! Har kostym och ser smått obekväm ut.


Men så börjar han jonglera med glas och skratta. Oskars blick möter Beas på ett styggt sätt när hon går förbi...


Full och arg (av nån anledning) börjar Oskar provocera Davids jobbarkompis. Kalla hennes mamma för saker.


Wham! Det besvaras med flera käftsmällar. Rätt åt dig, partysabbare.


Bea som inte pratat med så värst många pratar asmycket med den rödhåriga och dansar smutsigt med henne...


Japp, den obligatoriska "Carro är full och ska posea"-bilden.


Frusen och med ryggen mot alla satt David och pratade jobb typ. 


Maaaaaw, Oskar och Carro är nog ett par nu!


Ihihihihihi.


Sekundernaefteråt tänker Oskar på kyssen. Carro tänker på David... !!!


Här går det också potentiellt hett till! Eller ja, de kör sten sax påse iaf.


THE RAAAAAAGE!! David förlorade en match. I sten sax påse. Klart man blir arg.


Ahaja här har vi en såndär jobbig jävel som snor saker på fester. I det här fallet penga-löv.


Okej kids drick inte alkohol om ni inte vill bli som Carro - ni kommer stå och prata fotboll med väggar.


The brat pack är tillbaka på David nu och världen är i sin ordning. Oskar är asglad pga nyförälskelsen, det symboliseras av ballonger över hans huvud.


Tänkte att jag borde köpa en dubbelsäng då, haw haw.


Alltså jag har inte stageat det här om ni trode det! Men de myser nu i den nya sängen. Var lite glada för deras skull ok?


Haha åh gud, sexsekvenserna i Sims 2 är så bra! Först tog Carro Oskar på röven, sen dök de ner under täcket och allting blev svart och hundskall och gnissel och flämtanden och en SÅG hördes. Sen låg dom såhär fint.


Den enda som var vaken nu var David, som fylleåt bakelser. Ja, Bea sov i samma rum som magin skedde i.


Haha när ska alla sluta med mind-vänstringen? Och vem fan är detdär?


Mitt i natten går Carro upp och spyr. Är det pågrund av alkoholen eller, som det brukar vara i Sims tror jag, att hon är GRAVID? Vi får se...


Hon mådde i alla fall pyton.


Tycker hon kunde ha spolat iaf.


David noterar att Bea också befinner sig på toan.
-HEJ BEA
-HEJ DAVID
Båda kännde att de kom närmre varandra.


Jaha dagen efter liksom; äckliga talrikar på golvet, nersmutsad spis och all mat var borta. Säkert den jobbiga jäveln som tog den.


Fick bli pizza till frukost.


"Skulle du köpt pizza av den här mannen??"


Bea skulle. Hon har något religiöst i blicken.


Tror inte Carro mådde så bra nu heller, hon låg i sängen flera timmar efter att hon vaknat.


Tah-dah, köpte ett svindyrt piano för pengar som tjänats. Mat kan köpas nån annan dag.

Kommentarer
Postat av: Carro

JAHA JA! Så nu ska jag föda ut en unge också?! Visst... gör mig på smällen du utan att jag vet om det. Hm! och väggen råkar nu vara min vän.. den förstår mig..

2009-04-26 @ 21:21:36
URL: http://karolinawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0