Peter Harrysson är ond och måste dö

Det enda roliga med feber är att jag brukar ha assjuka feberdrömmar (speciellt eftersom att jag typ ALDRIG drömmer annars), problemet är att jag aldrig hinner dokumentera vad som har hänt innan jag glömt typ allt, men imorse hann jag skriva ner huvuddetaljerna. Great fun.

Yeah om man berättar om sina drömmar finns det inte tillräckligt mycket ur sitt riktiga liv att berätta om men det har jag kanske ändå bevisat med Sims-inläggen så whatever!

Jag fick veta av Viktor att staten skulle dra in på all luft om bara några dagar, så det enda sättet att överleva var att skaffa olaglig luft på behållare, fast sån fanns bara i Söderhamn, så jag skulle gå dit för att hämta, smart att överleva tänkte jag. Gick genom en lång jävla skog, när jag plötsligt möter på PETER HARRYSSON. Peter Harrysson har varit med i flera drömmar jag haft, fast det var typ flera år sedan sist. Han är alltid elak i mina drömmar och jag visste tydligen det och gömde mig bakom ett träd, och han ba' "Oskar jag vet att du är här nånstans och jag kommer döööööda dig din jävel." Sen såg han mig och jagade mig aslänge, ända fram tills att han fastnade i en fälla, ett nät liksom. Det var min granne jägar-Allan som gillrat fällan för att kunna fånga Harrysson, och han blev jätteglad för att jag hjälpt honom att äntligen göra det, så jag fick hans gevär. Jag sköt 3 kråkor med det och ba' "Vilket bra gevär fast har sett bättre i filmer", vet inte varför jag sa så. Han hade en häst också så jag skulle få lift till Söderhamn, fast vi red in i nån jävla knarkig lila tunnel och där var det slut.

För övrigt var jag skiträdd för Peter Harrysson när jag var liten pga. mardrömmarna.

Nu tycker jag ni ska säga krya på dig.

Kommentarer
Postat av: Bea

HAHAHAHAHA!



Krya på dig!

2009-04-29 @ 19:13:02
URL: http://beatricehagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0