Ingenting blir gjort...

...och här följer en redogörelse över hur det går till när jag ska plugga!

Sätta sig vid datorn, so far so good -> kolla msn + alla sidor som har med mitt sociala nätverk att göra -> Öppna Word, typ -> kolla forum och hitta lite grejer på Youtube, typ gamla barnprogramsintron eller när Sven Wolter säger neger -> komma på en låt som jag bara måste ladda ner, ladda ner den -> inse att jag är lite hungrig, gå och hämta nåt att äta -> svara på nåt på msn, kanske tom. KONVERSERA -> kolla alla sidor som har med mitt sociala nätverk att göra -> kolla forum och JA NI FATTAR.

Hur man skapar sin alldeles egna onda cirkel.

Kommentarer
Postat av: Superdavid

Haha. Jag är värre.



Sätta sig vid datorn, hamna i koma.



Men det är så det ska vara. Man SKA vara så.

2009-04-05 @ 20:59:27
URL: http://crosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0