Del 2: Det är bara en som kör (och det är en dvärg)


En stolt tugga sallad.


Äre frågan om nå självmordsförsök dehär eller?


Bea är såpass hungrig att det krampar överallt så att hon ser ut som en 90-åring.


Så hon blev obeskrivligt glad av att se en talrik sallad på bordet.


RAGE AGAINST THE MACHINE. Oskar blir less på att toan rinner över och lackar ur.


Happy thoughts happy thoughts happy thoughts, sådär ja.


Carros sjukt intresserade min där va! Men vad gör Oskar egentligen?


Hähä dom pratar om "Bea" och "kul i sängen". Säger vi.


Eh daaa.


David spatserar obemärk förbi. Ja det är för att det blev väldigt lite Davidbilder som jag tog med denhär ;_;


Extrem träning kontra extrem slapperi.


David spelar Schack på datorn. Fast fan det ser ni ju själva vad behöver ni mig till.


Och utan att jag såg så har Carro försökt göra våfflor. Ja i ugnen. Ja hon misslyckades.


Men brända våfflor har ju funkat förut såatt!


Det är jobb på g för Bea.


Smarrigt tycker Carro och jag inser att hon kanske brännde dem med flit.


David off to work också och kolla dvärgchauffören ahahah.


LatmaskOskar blir astrött av att göra rent badrummet.


Carro söker jobb! Inom idrott blire. Börjar som uh... ett fan.


Minerna <3


Hade kommit räkningar såg jag. På typ en femtedel av våra pengar. Svin. Såg också dendär sfär-grejen i bakgrunden för första gången. Cool.


Aa Bea gick hem för dagen och såhär ser hennes arbetsplats ut.


Ännu en snilleblixt ifrån Bea.


David slutar också och såhär ser HANS jobb ut. Polismyndigheten eller nåt.


Oskar kikar efter vad man skulle kunna syssla med som inte är så jobbigt.


...men plötsligt ringer Oskars mobil - ja man har mobiler nu t.o.m. Bea blir lite illa till mods typ.


Nån teater ringer och söker gitarrister och på nån vänster så vet de att Oskar spelar.


...men han måste bli lite bättre. Det är typ Casablanca på TVn.


Dagens, nej kvällens rätt: Tortelini och ost. Utan brändhet.


Okej diskmaskinen går ständigt alla på nerverna, kanske ska byta ut den mot en tystare eller nåt? När jag har pengar isåfall...


David vaknar smått förbannad!


Carro ringde sin nya vän/sitt nyfunna tuttningsoffer och prata plåster.


Efteråt såg hon ut såhär.


Återigen: Minerna


Men gu vaärehär för läskigt


"Åh nej fett läskigt" tyckte Carro. David var fortfarande sur.


Hela gänget samlat. Dom är ju bara fyra så inte så svårt att samla.

Kommentarer
Postat av: Carro

Wow, ett fan! fasen vad coolt..........

2009-06-03 @ 22:55:00
URL: http://karolinawestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0