Del 10: Ett bedårande barn av sin tid


Slut på mat igen om ni ville veta!!!!


Bea kände att hon ville vara sig själv för ett tag, eller nåt.


Hände inte så mycket intressant nu, fast när alla åt syltbakelser till frukost så blev Bea och David "goda vänner" som det heter i spelet.


Och så sviker nu även Bea mig genom att ställa disken på baksidan på utebordet. Varför är alla fittor trots att jag tar hand om er??????


Fick nog och utökade diskbänksytan och flyttade på soptunnan. Yeah.


Oskar står och hänger vid spjälsängen, ska han äntligen ta mer kontakt med sin son?


Eh ja det ska han.


YAYAYAYAYA äntligen en fresh bil till jobbet för David. Ser ni vem som kör förresten? Mhm!


Av ansiktsuttrycket att dömma så fattar Bea hur jävla knäppt det är att spela schack med sig själv.


Eftersom David kom hem med en fet bonus så köpte jag en solstol, Carro tyckte den var stek.


Samhället svarar med att stoppa räkningar i våran brevlåda.


Jag svarar med att inhandla ännu mer! Wooh TV-spel!


Oskar väcker Bea med sitt tv-spelande. Hon blir lite sur, men sen ser hon den nya maskinen.


Och vill vara med!


Hon var bärre än Oskar, tror hon fuskar.


Seriöst, vilka jävla äckel som kan få toan att se ut såhär.


Yeah lite söta babybilder måste vi ju ha.


David tillbaka = $$$. Hej David!


-Kör på! Kör på förfan!
-Jag kör på det är ett fucking racingspel vad fan tror du, men hallå använd skalet!
-Ja men man blir så distraherad av ditt "körande"
-Käften
-Käften


Ut och rädda liv Carro.


Hah! Kompisarna.


Bea mailar till sin festkompis som hon förlorade kontakten med litegrann. Ni vet hon den där rödhåriga som hon dansade s snyggt med.


HAHA det här ser för kul ut. Okej Oskar kastade upp junior i luften och så växte han, var ju hans födelsedag tydligen!


Iiiiiihihih. Men varför har han en djurdräkt på sig?


Coolt han kan kräla sig framåt nu.


Så han krälade sig till dörren OCH ÖPPNADE DEN, shit, begåvad unge tror jag.


Sen drack han ur toaletten. Grymt.


Fucking bedårande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0